Toimitusehdot

TILAUSOHJEET JA TILAUKSEN TEKEMINEN

  • Asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä käyttäjäksi tilatakseen tuotteita Sunkorun verkkokaupasta, mutta rekisteröityneenä käyttäjänä tilaaminen onnistuu nopeammin ja esimerkiksi osoitetiedot jäävät talteen ja näin niitä ei jatkossa tarvitse syöttää.
  • Toimituskulut lisätään tilaukseen automaattisesti. Eteneminen tapahtuu ohjelman ohjeiden mukaisesti ja lopuksi voitte valita maksutavaksi checkout.fi erilaiset maksutavat mm. kaikki pankit, luottokortit, Visa Electron..
  • Mikäli jokin tuote on loppunut, ilmoitamme siitä välittömästi.
  • Emme yhdistä automaattisesti eri aikoina vastaanotettuja tilauksia. Mikäli haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, ole yhteydessä asiakaspalveluun verkkokauppa@sunkoru.fi tai soita numeroon 08 332 450.
  • Pidätämme oikeuden toimitustapojen muutoksiin kampanjoiden aikana.
  • Ilmaisen postituksen kampanjoissa Sunkoru pidättää oikeuden edullisimpaan postitustapaan.

MAKSUTAVAT

CHECKOUT
https://checkout.fi

https://checkout.fi/verkkokauppiaalle/maksuehdot

TOIMITUSKULUT JA POSTITUS

POSTITUS SUOMEEN

Ostoskori lisää postikulut automaattisesti tilauksen loppusummaan. Tilauksen postikuluihin vaikuttaa sekä PAINO että TILAVUUS (ei pelkästään paino).

  • Nouto Zeppeliinin myymälästä, 0€
  • Postin noutopisteisiin 5,90e
  • Posti kotipaketti kotiin 11,90e

POSTITUS ULKOMAILLE

Postikulut määräytyvät postin hinnaston mukaisesti. Mikäli asut ulkomailla ja haluat tilata tuotteita, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

TOIMITUSAIKA

Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Postitamme tuotteet 1-3 arkipäivän kuluessa. Mikäli jollakin tilaamallasi tuotteella on pidempi toimitusaika kuin muilla, olemme yhteydessä sinuun. 

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS 

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäiskunnossa eli käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa. Vaihtojen ja palautusten välttämiseksi lue huolellisesti tuotteen tiedot ja kysy rohkeasti mikäli haluat lisätietoa. Autamme mielellämme esimerkiksi oikean koon valinnassa. Kirjoita palautuslomakkeeseen selkeästi onko kyseessä vaihto vai palautus ja kirjoita lomakkeeseen mitä tuotteita haluat vaihdossa vaikka olisitkin jo sopinut vaihdosta viestitse tai puhelimitse.

Palautuksista veloitamme 5e postimaksun, jonka vähennämme palautettavasta summasta käyttäessäsi asiakaspalautustunnustamme (Asiakaspalautus maksaa meille n.9,90e). Voit vaihtoehtoisesti palauttaa tuotteen myös omalla kustannuksella. Huomioithan, että asiakaspalautuksena Postin toimitusaika on pidempi kuin normaalisti, koska tällöin toimitukset kulkevat Helsingin postikeskuksen kautta.

Palautuksen voit tehdä seuraavasti:

1) Soita meille ja saat tiedot asiakaspalautuksen tekemiseen.

Säilytä aina kuitti palautuslähetyksestä siihen saakka, että palautuksesi on käsitelty meillä.

Noutamatta jätetty lähetys ei ole palautus!

Jos et nouda pakettiasi ilmoitettuun määräaikaan mennessä Postista ja se käännytetään takaisin Sunkoru Oy:lle, veloitamme Sinulta automaattisesti 19,00€ rahti- ja käsittelykuluja. Lunastamattomilla paketeilla ei ole peruutusoikeutta. Paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole Kuluttajansuojalain mukainen tuotteiden palautus, vaan se on sopimusrikkomus ostajan puolelta. Tällaisessa tapauksessa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta heille aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28§). Huomioithan, että Postin säilytysaika on noin 7vrk. 

  • Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.
  • Laitathan aina palautuksiin mukaan täytetyn palauslomakkeen, yhteystietosi ja tilinumerosi, jonne voimme palauttaa palautettavan summan.
  • Maksamme hyvitykset noin 7 vrk:n aikana palautuksen saapumisesta.
  • Mikäli havaitset tuotteessa jotain vikaa, olethan yhteydessä pikaisesti asiakaspalveluun.


HINTA

Kaikissa hinnoissa on arvonlisävero 24 %.